Page 35 - Karabağlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 35

ATAK2023
                                                                                                        ATAK2023








                                     Benim Kahramanım




















        Öğrencilerin   velileriyle  iletişimlerinin  daha  güçlü  hale  gelmesini  sağlayarak,  sosyal
        becerilerinin gelişmesini sağlamak.
        . Verilen sürede atık malzemeden bir maket uçak vb. yapımı,

        . En kısa sürede puzzle yapma oyunu,
        . Melodika ya da trampetle ritim oyunu,
        . Hafıza Oyunu ( Bir tarafta verilen şekil ve sayıları diğer tarafta doğru sıralamak),
        . Verilen sürede en çok kelime türetebilme oyunu,
        . Zekâ Oyunları Oyunları .


               Bu oyunlar;  Karabağlar Halk Eğitim tarafından sağlanan, usta öğretici öğret-
        menle birlikte hazırlanan program doğrultusunda veli ve öğrencilerle birlikte çalışma
        saatleri düzenlenerek gerçekleştirilmiştir.


               Proje, 03/05/2019 tarihinde ise gerçekleştirilen tüm etkinliklerin final turnuvası veli
        ve öğrencilerimizin birlikte yarışmaları suretiyle gerçekleştirilmiştir.



               Benim Kahramanım, 50 öğrenci ve 50 velinin katılımıyla tamamlanmıştır. Okulu-
        muzun zeka oyunları seçmeli derslerine giren öğretmenlerimiz de veli ve öğrencilerim-
        ize destek oldular.


               Öğrenciler; farklı şekillerde düşünme, düşündüğünü üretebilme, yaratıcılıklarını
        geliştirme fırsatı bulmuşlardır. Veli ve okul işbirliği ile uygulanabilirliği kolay bir projedir.
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40