Page 35 - Karabağlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 35
ATAK2023
ATAK2023
Benim Kahramanım
Öğrencilerin velileriyle iletişimlerinin daha güçlü hale gelmesini sağlayarak, sosyal
becerilerinin gelişmesini sağlamak.
. Verilen sürede atık malzemeden bir maket uçak vb. yapımı,
. En kısa sürede puzzle yapma oyunu,
. Melodika ya da trampetle ritim oyunu,
. Hafıza Oyunu ( Bir tarafta verilen şekil ve sayıları diğer tarafta doğru sıralamak),
. Verilen sürede en çok kelime türetebilme oyunu,
. Zekâ Oyunları Oyunları .
Bu oyunlar; Karabağlar Halk Eğitim tarafından sağlanan, usta öğretici öğret-
menle birlikte hazırlanan program doğrultusunda veli ve öğrencilerle birlikte çalışma
saatleri düzenlenerek gerçekleştirilmiştir.
Proje, 03/05/2019 tarihinde ise gerçekleştirilen tüm etkinliklerin final turnuvası veli
ve öğrencilerimizin birlikte yarışmaları suretiyle gerçekleştirilmiştir.
Benim Kahramanım, 50 öğrenci ve 50 velinin katılımıyla tamamlanmıştır. Okulu-
muzun zeka oyunları seçmeli derslerine giren öğretmenlerimiz de veli ve öğrencilerim-
ize destek oldular.
Öğrenciler; farklı şekillerde düşünme, düşündüğünü üretebilme, yaratıcılıklarını
geliştirme fırsatı bulmuşlardır. Veli ve okul işbirliği ile uygulanabilirliği kolay bir projedir.