Page 7 - İZMİR KARABAĞLAR İLÇE MİLLî EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
P. 7

’’  KARABAĞLAR ATAKTA KARABAĞLAR AYAKTA’’








             Öğretmenlerin;           sınıf     yöneti-                    Eğitim öğretim
             minde  çoklu  zeka,  sınıf  içinde                         sisteminin hedefi,
             rehberlik  becerisi,  oyun  tera-                        aklıselim,kalbiselim
             pisi  eğitimleriyle  yetkinliklerini                        zevkiselim sahibi

             artırıp öğretimde kalıcılığı sağla-                       bireyler yetiştirmek
             mak. Sayın Bakanımızın ifadesi-                                   olmalıdır.
             yle  “öğretmenlerin  sınıfta  iklim

             oluşturmasını sağlamak”.
                   Matematiği  ders  halinden
             çıkartıp  hayatın  bir  parçası                                              ATAK
             haline  getirmek  amacıyla  ana-
             okulundan  itibaren  her  kade-

             mede“Özel  Matematik  Günleri”
             “Gündelik  Matematik  Olimpi-
             yatları”,“Süper           Matematikçil-

             er  Olimpiyatları”  vb.  gibi  etkin-
             liklerle matematik dersini   hem
             sevdirmek hem de yıllardır ülke-
             mizde  ciddi  sorun  olan  matem-                                       AKADEMİ
             atikte  altyapı  sorununa  neşter

             vurmak.
               Okullar Hayat Olsun Projesi’ni
             tüm kesimlere işletmek amacıy-                                                             TALİM

             la  öncelikle  öğretmenleri  okul-                        ADAP
             da tutmayı başarmak gerekiyor.
             Bu amaçla tüm öğretmenler için
             okulun fiziksel imkanlarını daha
             cazip hale getirmek,                                                  KÜLTÜR-SANAT

                 Öğretmenlere,  öğrencilere  ve
             velilere      yönelik       aktivitelerin
             sayısını artırmak.

               Okulların şartlarını
             iyileştirmek  ve  okulları  günlük
             hayatın  bir  parçası  ve  gerçek
             işlevi  olan  eğitim  yuvası  haline
             getirmek.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12